Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Ξ..........όπως Ξαπλώστρα



Είμαι ικανή να καθίσω σε μια ξαπλώστρα μπροστά στην θάλασσα για ώρες....Μετά από μια δροσερή βουτιά να ξαπλώσω πάνω της , να βάλω την αγαπημένη μου μουσική και πίνοντας τον δροσερό καφεδάκι μου να ταξιδέψω με το βλέμμα μου στο απέραντο γαλάζιο. Υπήρξαν φορές που κλείνοντας τα μάτια αποκοιμήθηκα για λίγο. Θυμάμαι όταν είχα τα παιδιά μικρά πόσο μου έλειπε αυτή η ηρεμία. Όχι βέβαια ότι και σήμερα δεν μου λείπουν εκείνα που δεν είναι πια κοντά μου.
Το καλοκαίρι εκμεταλλεύομαι τις ξαπλώστρες που υπάρχουν στην παραλία όλες τις ώρες. Αλλά και αν θέλω να καθίσω σε κάποια παραλία με λιγότερο κόσμο έχω την δική μου ξαπλώστρα μονίμως στο αυτοκίνητο. Για ένα πρωινό μπάνιο, για ηλιοθεραπεία αργότερα, για ένα νυχτερινό μπάνιο και πλήρη χαλάρωση πολύ αργά το βράδυ, κάτω από το φως του φεγγαριού, με τον δικό μου άνθρωπο που αν και δεν το απολαμβάνει το ίδιο, θα με ακολουθήσει και θα μου κάνει συντροφιά μέχρι να αποφασίσω να αφήσω την ξαπλώστρα μου!!


Το post αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού The 24 Days Challenge που διοργανώνει το blog  mystickland
Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση είναι οι:


5 σχόλια:

  1. Έχω κάνει απίστευτα ''ταξίδια''πάνω σε μια ξαπλώστρα!!
    Επειδή και εγω έχω την ίδια τρέλα με εσένα,πάντα κουβαλάω μια στο αυτοκίνητο!
    φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άγιες οι ώρες στην ξαπλώστρα...νιρβάνα σκέτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ώρες ηρεμίας, αποκλειστικά δικές μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πω πω αυτές οι ξαπλώστρες είναι τέλειες!!! από χαλάρωση, από υπνάκο, όλα τα λεφτά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή