Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day 11, 12 ,13 & 14 ( January )

Day 11.........water

Μην με μαλώνετε που χύνω τόσο νερό. 
Δυο δευτερόλεπτα ..... για την φωτογράφιση! :)


Day 12.....surprise

Αυτό και αν ήταν έκπληξη!
Την Πρωτοχρονιά η μαμά μου γνωρίζοντας πόσο πολύ ήθελα να αγοράσω υλικά για ντεκουπάζ, μου έκανε δώρο τα παρακάτω.
 Κόλλες, χαρτοπετσέτες, πινέλα, χρώματα και καμβάδες.
Ήταν αρκετά για το ξεκίνημα!

Μια από τις κόλλες ήταν για κεριά. 
Έτσι τα μονόχρωμα κεράκια που είχα στο τραπεζάκι μου.... τώρα είναι στολισμένα. 
Αυτή ήταν και η πρώτη μου δημιουργία με την τεχνική του ντεκουπάζ. 
Στα πιο δύσκολα θα δούμε! :)


Day 13.......Circle

Χωρίς λόγια οι πιο αγαπημένοι μου κύκλοι!!!






Day 14......something yellow
 
Μπορεί να βρίσκομαι μακριά και να μην χαίρομαι τον κήπο του πατρικού μου σπιτιού, αλλά.... ας είναι καλά η θεία μου που φροντίζει πάντα τα δέντρα μας, και φυτεύει όμορφα λουλούδια.
Αν και είναι ένας μικρός κήπος έχει μετατραπεί σε ένα μίνι περιβόλι με τόσα δέντρα που έχει μέσα.
Ανάμεσά τους βρήκα και κάτι σε κίτρινο.......

Να έχετε ένα όμορφο βράδυ και μια καλή νέα εβδομάδα!!

23 σχόλια:

  1. Καλησπέρα φίλη μου!! Και εγω αγαπώ αυτούς τους κύκλους:):)
    Πολύ!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε με υγεία:)
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλη μου και καλή εβδομάδα!!
      Ήμουν σίγουρη πως τους αγαπάς πολύ! :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Με γεια τα δωράκια, σου εύχομαι πολύ πολύ όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα
    Μου άρεσαν όλα τα θέματα και όλες οι φωτος σου...Το θέμα κύκλος μου άρεσε πολύ αυτό που διάλεξες για κύκλο , φεγγάρι,ήλιος,βέρα...Μπράβο στη μανούλα σου για την έκπληξη..Δεν έχω ιδεα από ντεκουπάζ (εδώ στα μπλογκς έμαθα πρώτη φορά τη λέξη) δε ξέρω καλά καλά τις τεχνικές , αλλά αυτό που είδα μου άρεσε..Μου άρεσε πολύ που είναι και στο αγαπημένο μου χρώμα , το λιλα..Το κίτρινο λουλούδι της τελευταίας φώτος πολύ ωραία φωτογραφημένο
    Να χαρείς τα δώρα σου και καλές δουλειές μαζί τους σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι μου!! Μην νομίζεις πως ξέρω και γω πολλά για την τεχνική του ντεκουπάζ! Τώρα κάνω τα πρώτα μου βήματα. Θα δείξει αν θα τα καταφέρω τελικά! :)
      Φιλάκια πολλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Παρασκευή μου και καλή εβδομάδα!
    Θέλω να μάθω κι εγώ ντεκουπάζ!Όλες ξέρετε εκτός από μένα! :(
    αχαχαχα!
    Συγκινήθηκα με τη βέρα....
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σιγά βρε που ξέρουμε όλες!! Αυτά που έφτιαξα είναι πολύ απλά. Έχω πολύ δρόμο ακόμα για να μπορώ να λέω πως γνωρίζω την τεχνική. Μακάρι να τα καταφέρω!!!
      Όσο αφορά την βέρα, το πιστεύεις πως το έχω σε κακό αν χρειαστεί να την βγάλω έστω και για λίγο; Έχω "ποτιστεί" απόλυτα με τον συμβολισμό της! :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Χαρούμενη καλημέρα καλή μου φίλη!
    Το ντεκουπάζ μου το εξήγησες, αλλά άμα δεν ασχοληθείς δε μπορείς να το καταλάβεις!Πάντως μ΄ αυτήν την τεχνική απ΄ ότι βλέπω κάνεις αριστουργήματα... όπως τα κεράκια!
    Όλες οι φωτογραφίες σου ήταν υπέροχες, αλλ΄ αυτή με τη βέρα πολύ συγκινητική!
    Να ΄σαι πάντα καλά Παρασκευή μου και να χαρείς τα δωράκια σου με υπέροχες κατασκευές!
    Πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούμενη καλημέρα Σοφία μου!!
      Έχω δει να φτιάχνουν τόσο όμορφα πράγματα με αυτή την τεχνική που δεν ξέρω αν ποτέ καταφέρω να φτάσω σε τέτοιο επίπεδο. Το σίγουρο είναι πως θα προσπαθήσω!! :))
      Να σαι καλα! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Παρασκευή μου , το ένστικτο της μάνας που θέλει το παιδί του να είναι ευτυχισμένο !
    Ήξερε το ταλέντο σου και σε παρότρυνε !Όμορφες οι κατασκευές σου !Συνέχισε με πάθος !
    Καλή βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ολυμπία μου!! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Θα το συνεχίσω στα σίγουρα :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα,καλή εβδομάδα Παρασκευή μου!!Αξια!!Αξια!!Καλώς ήρθες στόν όμορφο κόσμο τού ντεκουπαζ!!Εύχομαι νά σού αρέση!!Πανέμορφα τά κεράκια σου,μπράβο στήν μαννούλα σου γιά τήν ωραία επιλογή μοτίβων!!!Οι φωτογραφίες σου,μοναδικές!!!Μέ τό καλό καί στίς νέες δημιουργίες σου!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Dimi μου!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν και τα κεράκια μου! Μου αρέσει πάρα πολύ η τεχνική!
      Εχω πολλά να μάθω αλλά έχω πολύ μεγάλη διάθεση για αυτό! Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Καλως σε βρηκα απο το δελφινακι που δημοσιευσε την αναρτηση μου.
    Καλη χρονια με υγεια και ευτυχια στο σπιτικο σου.Πολυ ομορφα ολα εδω μεσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!! Δεν είχα καταλάβει από που ήταν η ιστορία! Πολύ εύστοχος ο παραλληλισμός του δασκάλου.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή χρονιά και σε σένα!
      Θα επισκεφτώ το μπλογκ σου το πρωί. :)
      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  9. So beautiful skies captured, I love those all especially the sunset/ sunrise behind the boat.
    those Goldy spoon-set are so gorgeous!
    Beautiful pictures.
    have a nice week darl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you!! That one behind the boat was a wonderful sunset!!
      The Goldy spoon-set are beautiful but i have to find something to make with them:))
      Goodnight!!
      Hugs!

      Διαγραφή
  10. Παρασκευή μου πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες, έχεις ταλέντο!!!Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα καταπληκτικές!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου!!! Με έκανες να σκέφτομαι εκείνη την σακούλα ψησίματος απόψε :)
      Καλό ξημέρωμα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. εγώ δε θα σε μαλώσω, κατανοώ τις ανάγκες της φωτογράφησης!! χα χα.. υπέροχοι οι κύκλοι σου, αλλά ενθουσιάστηκα με τα υλικά decoupage!!! και νομίζω το έχεις!!!! φιλάκια πολλά!!! και καλή εβδομάδα Παρασκευούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την κατανόηση :) και για τα καλά σου λόγια!! Θα προσπαθήσω Εύη μου με το decoupage! Προς το παρόν έχω την θέληση και την διάθεση να τα μάθω όλα! Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. 'Ολες οι φωτογραφίες υπέροχες!Αλλά το πιο υπέροχο η έκπληξη της μαμάς σου!Με ξετρέλλανε!έχω πληρώσει απίστευτα ποσά σε υλικά και να φανταστείς ότι με γνωρίζουν όλα τα χρωματοπωλεία της γειτονιάς μου.Βγάζεις πολύ τρυφερότητα πάντως στις σχετικές αναρτήσεις.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή