Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Photo a day 20 - 31 ( March ) - Η συμμετοχή μου στο "Μωβ Διαγωνισμό"

Day 20......clean

Το περίμενα πως και πως να ανθίσει για  το συγκεκριμένο θέμα!!!


Day 21......working

Ένα κουτί από φρέσκο γάλα έχει μετατραπεί με την βοήθεια γυψόγαζας σε σπιτάκι.
Όταν στεγνώσει καλά θα συνεχίσει η επεξεργασία του για να γίνει κουμπαράς.


Day 22.....about you

Όταν δεν καταφέρνω να σηκώσω τα "βουνά" που παρουσιάζονται μπροστά μου, βρίσκω πάντα τον τρόπο να τα διασχίσω.
Η ελπίδα, η αισιοδοξία και η θετική σκέψη είναι οι καλύτεροι σύμμαχοί μου!!


Day 23.......what you do for fun...

Όσο ανοίγει ο καιρός τόσο οι καθημερινοί απογευματινοί περίπατοι  με τον καλό μου και το "κοριτσάκι" μας θα είναι ένας όμορφος τρόπος διασκέδασης.


Day 24........up

Ένας υπέροχος συνδυασμός!!


Day 25.....in your drawer

Πινέλα για ώρα ανάγκης!!


Day 26.....something you did

Μια νοστιμότατη συνταγή που προτείνει η αγαπημένη μου φιλενάδα από το neli.blogspot.gr
Πέννες κόκκινες !! Η συνταγή, εδώ


Day 27.....pair

Ένα ζευγάρι ανεμώνες!!


Day 28.....in the mirror

Μέσα από το καθρέπτη του ασανσέρ!!


Day 29.....good night

7 παρά κάτι μέσα από το αυτοκίνητο κάπου κοντά στην Κόρινθο...
Ήταν πραγματικά μια καλή νύχτα!


Day 30....relax

Από την στιγμή που ανακάλυψα το συγκεκριμένο σημείο το απολαμβάνω συχνά!!!


Day 31.....stuff


2ος Μωβ Διαγωνισμός

Ξεκίνησα την ανάρτηση με ένα ανθισμένο λουλούδι του μπαλκονιού μου και κλείνω με άλλο ένα!


Αυτή είναι και η συμμετοχή μου για τον "Μωβ Διαγωνισμό" που διοργανώνει το Κατερινάκι.

22 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες όλες, αλλά θα πάρω το παγκάκι φεύγοντας..είναι ό, τι πρέπει για χαλάρωση!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxa δεν σε αφήνω να πάρεις το παγκάκι μου!!! Πάρε το διπλανό :))
      Να σαι καλά!! Σε ευχαριστώ Μαράκι μου!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ εντυπωσιακό το λουλούδι......και οι ανεμώνες μου άρεσαν. Κι εγώ αυτό το παγκάκι το λάτρεψα! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου. Καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το λουλούδι. Σε ευχαριστω πολύ!!! Χρόνια σου πολλα κι από εδώ!! :)

      Διαγραφή
  3. χαίρομαι που βάλατε αυτές της φώτο τελικά γιατί είναι τέλειες... <3...και το φαγητό δε και ο κουμπαράς ακόμα καλύτερα..φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα σωστά!! Ήσουνα εδώ ακόμα όταν έφτιαξα τις πέννες! Έφτιαξα και τα μανιτάρια (που είχαμε αγοράσει μαζί) με την συνταγή της φίλης μουτ!!! Έχασεςςςς!!! :)) Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
    2. :( τα φτιάξατε???δεν πειράζει σας συγχωρώ....θα τα ξανά φτιάξετε για μένα ε???φιλάκια..!!!

      Διαγραφή
  4. αχαχα! Παρασκευούλα μου! Ή που θα μαζεύεις μέρες ή που θα τις τρέχεις! Τον τελείωσες τον μήνα!
    Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες...υπέροχο το μωβ λουλούδι!
    Στο αυριανό θέμα ( goodnight) κι εγώ την πανσέληνο έχω! Τυχερές που μας έκανε πανσέληνο αυτές τις μέρες!
    Καλη επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxa όπως το λες Αριστέα μου!!
      Τον έτρεξα αυτή την φορά για να είμαι σίγουρη πως θα τον τελειώσω έγκαιρα! :))
      Η πανσέληνος ήταν ότι έπρεπε στα αλήθεια!
      Να σαι καλά!! Σε ευχαριστώ για την ευχή σου!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. υπέροχα, έτσι??? όλες οι φωτογραφίες σου είναι μια και μια.. μα κοίτα εγω ξεχώρισα αυτό.. "Όταν δεν καταφέρνω να σηκώσω τα "βουνά" που παρουσιάζονται μπροστά μου, βρίσκω πάντα τον τρόπο να τα διασχίσω.
    Η ελπίδα, η αισιοδοξία και η θετική σκέψη είναι οι καλύτεροι σύμμαχοί μου!! " :) φιλάκια πολλά Παρασκευή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Εύη μου!! Μπορεί να είναι επίπονη διαδρομή αλλά έχει διέξοδο!! :))
      Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!!!!
    Και εγω το παγκάκι ζήλεψα!!!
    Να καθόμασταν λέει εκεί παρεούλα και να αγναντεύαμε τη θέα!!!! Πόσα θα λέγαμε και θα εκμυστηρευόμασταν η μια στην άλλη ε;)
    Αχ.... Μακάρι πάντα να έχεις διάθεση θετική,αισιοδοξία !!!!!
    Να περνάς όμορφα:)
    Παίρνω το τελευταίο λουλουδάκι που ειναι στο αγαπημένο μου χρώμα και σε χαιρετώ!!
    Καλο ξημέρωμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλη μου!!
      Αχ!! τι ωραία που θα ήταν να σε είχα εκεί παρεούλα κοντά μου!
      Είμαι σίγουρη πως θα εκμυστηρευόμασταν πολλά! :)
      Η διάθεση μπορεί να μην είναι πάντα θετική, αλλά στην αλλαγή της την πιάνω από τα μαλλιά! :)
      Να περνάς κι εσύ όμορφα φίλη μου!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Ωραίες οι φώτος σου όλες και τα 2 λιλά λουλούδια και το σημειο που απολαμβάνεις..χαίρομαι που βαλες και κάτι από την φίλη μας την Νέλι..Καλή επιτυχία στο μωβ διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα λουλουδάκια μου και η βολτούλα μου! Εμπιστεύομαι πάντα τις μαγειρικές ικανότητς της φίλης μας. Δεν με έχει απογοητεύσει σε τίποτα από όσα έχω δοκιμάσει!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή σου! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφες φωτογραφίες!με χαλάρωσες και με ταξίδεψες στον τόπο μου που είναι δίπλα στον δικό σου!πάω να κάτσω στο παγκάκι σου!!!!!!καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάζεψα τα πραγματά μου να καθήσεις και εσύ στο παγκάκι! Δεν είναι ωραία η θέα μας; Σου έχω και καφεδάκι!!!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα και σύντομα θα απολαμβάνεις ξανά τα ωραία μέρη μας! :)

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Παρασκευή μου!!Καί γιά μένα μία θέση στό παγκάκι σέ παρακαλώ!!!!!Οι φωτογραφίες σου,εξαιρετικές!!Μού έφτιαξαν τήν διάθεση!!Περιμένω νά δώ τόν κουμπαρά στήν τελική του μορφή!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Dimi μου!!! Όλοι οι καλοί χωράνε στο παγκάκι μου!! Έλαααα!!!! :)) Όλα θα πάνε καλά dimi μου! Μην μου στεναχωριέσαι!
      Αν δεν πάρω πάλι τους δρόμους ελπίζω αύριο να τελειώσω τον κουμπαρά! :)
      Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή