Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Photo a day 11 - 13 ( June )

Day 11.....Funny

Όταν τραβούσα την φωτογραφία δεν φανταζόμουν πως μπροστά μου είχα έναν νεαρό και ασήμαντο ακόμα μάγο!


Day 12......11 o'clock

Λένε πως ο έρωτας και ο βήχας δεν κρύβονται!
Το ψώνιο μου επίσης ! 
Αφού τα βαλάντιά μου δεν έφταναν να απολαύσω τις θαλασσοθεραπείες εντός του spa, αρκέστηκα στην εξωτερική ομορφιά του! :))


Day 13......Kitchen

Όση πολυτέλεια κι αν κρύβει η παρακάτω κουζίνα , σαν την κουζίνα της μαμάς μας δεν θα γίνει ποτέ!! 



18 σχόλια:

  1. Nice kitchen!!!
    Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έμεινα με τη πρώτη φωτογραφία! Στην αρχή δεν καταλάβαινα τι εννοούσες!
    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς κατάφερες κι έβγαλες τέτοια φωτογραφία :-Ο
    χεχε!
    Φιλάκια χαρά μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα είδες "μαγικά" που γίνονται και στην φύση;
      Δεν φαίνεται στα αλήθεια να περνάει μέσα από το δέντρο;
      Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Love the horse shot, it is funny! oh I would love to have a kitchen like that. Have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It was a wrong shot but so funny!!
      I'd like to have a kitchen like that, too!! :)
      Have a beautiful weekend!

      Διαγραφή
  4. Η πρώτη φωτό,φοβερή Παρασκευή μου!!!Ωραία κουζίνα καί spa!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραιες φωτος , η δευτερη πολυ μου άρεσε, για τη τρίτη συμφωνώ, για την πρώτη μαγευτική (από το μάγος) υπάρχει κενό ανάμεσα στο κορμό και περνάει μέσα από το δέντρο ; καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνούσε πίσω από το δέντρο και όπως χτυπά ο ήλιος φαίνεται πως περνάει από μέσα! :)

      Διαγραφή
  6. Καλα έπαθα πλάκα με τη πρώτη φωτογραφία είπα πως περασε το κεφαλι του μέσα απο το δένδρο,μπράβο πολύ όμορφη και ασυνίθιστη,η κουζίνα της μαμας μας πάντα είναι η καλύτερη,πολλά φιλιά καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς πως εκείνη την στιγμή τα έβαλα με το άλογο που προχώρησε πίσω από το δέντρο! χαχαχα Την καλημέρα μου!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. ΄Ηρθα εδώ και μου άρεσε, θα έρχομαι συχνά
    Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσο για την κουζίνα της μαμάς... μπορεί να μην έχει εφετζίδικη εμφάνιση,
    ομως μενει αξέχαστει σε όλα τα στομάχια χα χα!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίθανη η πρώτη φωτογραφία!!
    Έχεις δίκιο σαν την κουζίνα της μαμάς..δεν έχει!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή