Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Συνθέσεις γιορτής και ρωγμές στο χρόνο!



Δυο διαγωνισμοί, δυο φωτογραφίες, δυο τίτλοι.

"Συνθέσεις γιορτής" ο τίτλος της συμμετοχής μου στον 19ο διαγωνισμό "Φωτογραφίζειν"  που διοργανώνει η Μαρία από το "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά".


και "Ρωγμές στο χρόνο" η συμμετοχή μου στον 18ο διαγωνισμό.



Το 20ο Φωτογραφίζειν έχει σημάνει την έναρξή του και περιμένει τις συμμετοχές μας!
Συγχαρητήρια στην Μαρία για την άψογη διοργάνωση και την ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία της.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης σε όσους ψήφισαν τις φωτογραφίες μου.




15 σχόλια:

  1. Hello, both are wonderful entries and images for the contest. Happy Friday, enjoy your weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες φωτογραφίες, με λίγο παραπάνω προτίμηση στη δεύτερη γιατί μου αρέσουν τα πληγωμένα σπίτια που αντιστέκονται στο χρόνο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για τις εξαιρετικές συμμετοχές.
    Χωρίς την στήριξή σας ο διαγωνισμός δεν θα υπήρχε.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ και οι 2!
    Η πρώτη με κάνει να θέλω να αδειάσω το μυαλό μου από έγνοιες και σκοτούρες και να χαθώ στην ομορφιά της στιγμής!
    Η δεύτερη κάνει το μυαλό μου να πλάθει ιστορίες και ταυτόχρονα μου δημιουργεί και συναισθήματα. Αναπόληση, θλίψη, εγκατάλειψη... όλα γίνονται ένα...
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που όχι μόνο σου άρεσαν αλλά σου έβγαλαν και όλα τα παραπάνω!
      Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Γιάννα μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ και οι δύο Βιβή!
    Με μια ελαφριά προτίμηση στην πρώτη γιατί είμαι ερωτευμένη με τα Χριστούγεννα!
    Καλό σου βράδυ!
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι αρκετά καλύτερα Μαίρη μου! Να σαι καλά! Σε ευχαριστώ για όλα! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Βιβή μου αρέσουν και οι δύο ! Η πρώτη ζωντανή και χαρούμενη με χρώματα και η δεύτερη με γήινα χρώματα και χαραγμένη την αντίσταση στο χρόνο !Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ολυμπία μου! Σε ευχαριστώ πολύ! Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχε φωτογραφίες και ο δύο αλλα η δεύτερη φοβερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφες και οι δύο! Μπράβο!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή